תפריט נגישות

סמ"ר אליהו אלי פרימוביץ ז"ל

אליהו פרימוביץ
בן 21 בנפלו
בן זיוה ויהודה
נולד בנהריה
בי' בתשרי תשל"ט, 11/10/1978
התגייס ב-26.11.1996
שרת בחיל רגלים גדוד חרוב
נפל בעת שירותו
בי' בסיון תשנ"ט, 25/5/1999
מקום נפילה: חמאם אל-מליח
באזור בקעת הירדן
מקום קבורה: נהריה

קורות חיים

אלי נולד ב-י' בתשרי תשל"ט (11.10.78) בבית החולים אסף הרופא, 5 דקות לפני צאת יום הכיפורים והיה לבנם הבכור של זיוה ויהודה פרימוביץ. בשנות ילדותו המוקדמות היה ילד שקט וחייכן. בשל אילוצי עבודתו של אביו בצבא הקבע, נאלצו אלי ובני משפחתו לעבור מקומות מגורים רבים. אלי לא נרתע מהמעברים והסתגל מהר והתאים את עצמו לסביבה החדשה ורחש חברים וידידים בכל מקום שהגיעו אליו.

את תקופת חטיבת הביניים למד "בעמל" נהרייה ואת ימי התיכון העביר בבית הספר "עמל" קריית חיים במגמת מיזוג וקירור.

אלי התגייס לצה"ל בתאריך 26.11.96 לגדוד חרוב, כחייל מלא מוטיבציה, ממושמע ובעל יכולת פיקודית והדרכתית. עם סיום המסלול יצא לקורס מ"כים. לאחר תפקיד קצר ומוצלח במסייעת הגדוד, הפך לסמל מחלקת טירוני גדוד חרוב. אלי אהב את התפקיד והאתגר הכרוך בו ונהג בחייליו כמפקד, כאב וכחבר חינך אותם לפי ערכי צה"ל שהאמין בהם מאוד והיה עבורם דמות לחיקוי והערצה.

חמישה חודשים לפני שחרורו הצפוי מצה"ל נפצע אלי במהלך אימון לוחמת שטח בנוי בבקעת הירדן. הוא נפצע באורח אנוש מרסיס רימון בראשו. לאחר 13 ימים ארוכים שבמהלכם נלחם אלי על חייו מהפגיעה הקטלנית, באומץ ובגבורה שאפיינו אותו, נפטר אלי בתאריך 25/5/99 בשעות אחה"צ בבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מוקף בני משפחה וחברים כואבים והמומים.

הוריו של אלי החליטו לתרום את אבריו על מנת להציל חיי אדם שהם ערך עליון שאפיין את אלי ובני משפחתו. בכך הגשימו את צוואתו הבלתי כתובה של אלי. עם מותו של אלי חלק מאיתנו הלך עמו והחלק הנותר מתגעגע וכואב את אובדנו.



נזכור אותך אלי לנצח יפה תואר מחייך וטוב לב.



יהי זכרו ברוך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה